Nordea toetab PÖFFi kolmandat aastat. Mis summadest me ikkagi räägime?
Täpsetest numbritest ei räägiks, aga summa on väärikas, Põhjamaade suurimale pangale kohanle. PÖFF kasutab seda raha festivali jaoks oma parema äranägemise järgi.

Millist kasu selline sponsorlus õigupoolest teile endale toob?
Nordea ehitab, arendab ja edendab sponsorlusprojektide toel oma brändi. Tänapäevases infomüras on äärmiselt oluline, et bränd oleks autentne ning tähendusrikas. Panka teevad ju inimesed, meie jaoks on oluline, et peale igapäevase ratsionaalse rahamaailma seostuks pangaga lisaks veel midagi positiivset ja head. Loomulikult on nii meie töötajatel kui ka klientidel päris otsene kasu läbi piletisoodustuste ning eriürituste. PÖFF on mõnus motivatsiooniallikas meie töötajatele keset pimedat sügist.

Alustasite partnerlust 2011. aastal, kas selle sisus on tänaseks midagi muutunud?
Meie koostöö on algusest peale olnud väga sügav ja kindlasti mitte ainult logo paigutamine plakatitele. Püüame koos sektorit edendada. Festival on keeruline toode, finantssektori esindajatena püüame toetada oma teadmistega, kuidas festivali arendada ja paremini majandada. Kindlasti püüame teha kõik, et Põhjamaade suurimat filmifestivali ka Põhjamaadesse rohkem müüa ja turundada, Nordea on ju Põhjamaade suurim pank. v

Nii et saate ka reaalsetes otsustes kaasa rääkida?
Programmi kokkupanemisse me ei sekku, PÖFFi tiim Tiina Lokiga eesotsas valdab programmikunsti suurepäraselt ja tegelevad sellega silmade särades. Programmi kommenteerimise jätaks samuti Tiina pärusmaaks, aga mainida võiks kindlasti filmi, mida sel aastal soovitab Nordea – see on USA film „Aitab jutust“, kus peaosa teeb varalahkunud James Gandolfini.