"Kerli poolt hääletada mingit aega ei saanud, sest liinid olid maas. Kuidas seletavad olukorda Eesti Laulu tegijad? Samuti on selle kohta päris mitu inimest säutsunud Twitteris," kurtis üks Kerli fänn. Sarnane mure olevat mõnel olnud ka Rasmus Rändveega.

Kokku kogus teiseks jäänud Kerli finaali lõplikus hääletusvoorus 23 901 häält (Koit ja Laura võtsid 44 818 häälega, kolmandaks jäänud Rasmus Rändvee kogus 11 641 häält).

Mure hääletamisega oli mitmel teiselgi, mille võtab kokku järgmine lugejakiri: "Ei saanud kirjutamata jätta. Nimelt soovisin eile isegi hääletada Kerli loo poolt. Hääletada püüdsin siis, kui olid järele jäänud 3 viimast finalisti. Hääletus oli alanud ja proovisin helistada Kerli poolt numbrile 9007010, kuid kõne lihtsalt katkes. Proovisin veelkord ning sama lugu. Tavaliselt eelvoorudes hääletades kõlas telefonist vastu meeshääl sõnaga "HÄÄLETATUD". Seekord seda ei juhtunud. Proovisin siis hääletada Koidu ja Laura loo poolt ja tuttav meeshääl vastas koheselt, et hääletatud. Hiljem päris hääletuse lõpus, proovisin veelkord Kerlile hääle anda ning siis sain. See tundus kummaline. Ka 55 % Koidu ja Laura poolt hääletanuid tundus liiga ulmeline. Täna lugesin Eesti Laulu ühest kommentaariumist, et nii mitmedki ütlesid, et ei saanud Kerli poolt hääletada ja nii 10 minutit järjest. Kas seda ei peaks uurima? Kas see on aus? Kui on niivõrd pikk tehniline rike, oleks pidanud eile seda korraldustiim juba ju nägema ja midagi ette võtma?"

Telia võrguteenuste talituse juht Toomas Sau kinnitas, et telefonihääletusel rikkeid ei olnud. "Kui hääletajad said helistamisel kinnise signaali, siis oli see tingitud mastide/tugijaamade tehnilistest piirangutest. Igal mastil on n-ö teatud hulk kõnekanaleid ja kui kõik kanalid on hõivatud, siis kuuleb helistaja vastuseks kinnist tooni (kõnekanalid ummistuvad). See juhtub siis, kui väga lühikesel hääletusperioodil tehakse väga palju kõnesid."

Hea lugeja, kas ka Sinul esines tõrkeid või said kõik oma hääled antud?