Coca-Cola tõi eestlastest emotsioonid välja!


Coca-Cola tõi eestlastest emotsioonid välja!
Coca-Cola

Öeldaks, et eestlane on tuim ning ei oska oma emotsioone välja näidata. Vale puha! Coca-Cola korraldatud jalgpalli MM'iga seoses korraldatud fotovõistlus, milles kutsusime inimesi üles jagama oma emotsioone, tõestas täpselt vastupidist - emotsioonid on olemas, neid näidatakse hea meelega ning jutt sellest, et eestlane ei oska oma tundeid näidata, on täiesti vale!

Millised on eredaimad emotsioonid lõppenud fotovõistlusest? Coca-Cola ning Delfi valisid välja oma lemmikud, ning nendega võid tutvuda galeriis.

Oma emotsioone aga tasub alati näidata. Esiteks võib selle eest saada mõnusalt premeeritud, kuid kindlasti teed sa sellega heaks oma ning teiste tujud.

Rannap 65