Saatejuht Alina Stiegler võrdles "La Forzat" lausa migreeniga. "Niimoodi, kuidas ta laulab, kujutan ma endale akustiliselt ette auraga migreeni. See paneb mul pea valutama. Ma usun, et ma pole ainus, kellel nüüd pea valutab," sõnas naine teravalt.

Ka eksperdid ei halastanud. "Mulle ei meenunud ühtki momenti, kus ma oleksin tahtnud seda laulu kuulata. Võib-olla ainult siis, kui ma sotsiopaatne massimõrvar oleks. Siis ma poleeriks seda kuulates oma nuga, aga muidu sorry, noh," sõnas esimene.

"Minu arvates on see laul täiesti mööda. Ma ei saa aru, miks leidub ikka ja jälle riike, mis püüavad sellise "ooperipopiga" Eurovisionil midagi saavutada. See ei toimi ka iialgi," arvas teine.

Kolmas leidis, et Elinas on siiski midagi sooja ja ta meeldib paljudele fännidele. "Aga ma leian, et ooperi koht on ooperis ja mitte Eurovisionil," tõdes ta. Samuti võrdles üks ekspertidest Elina kleiti hiigelsuure dušikardinaga.

"Aaria kuulub võib-olla Elbe filharmooniasse, aga ma ei tea, kas ma seda niimoodi Eurovisionil näha tahan," lisati veel.

Teine saatejuht Stefan Spiegel on aga vastupidisel arvamusel. "Minu arvates on see äge. Klassika on samamoodi muusika nagu kõik muu ja minu poolest võivad ka ooperilaulud Eurovisionil osaleda," sõnas Spiegel.

Meie õnneks leidus ka neid eksperte, kes laulu kiitsid. "Ta oskab hästi laulda, tal on uhke kleit. Eesti jõuab etteotsa," arvas üks.

"Kõigele lisaks on laulul päris hea meloodia, see on klassikanumbrite puhul enamasti nii. Aga siin see sobib, selline segu klassikast ja popist. Mina usun, et Eestil on õnnestunud siin täistabamus ja jõuab kolme parima hulka," leidis teine.

"Ma tean, et sellel laulul on ainult vihkajad või armastajad, vahepeal pole mitte midagi. Mina pean ütlema, et minu arust on see laul äge," sõnas ekspert. Samuti imestati Elina hääle võimekuse üle: "Issand, kas ta läheb veel kõrgemale? Väga ilus, väga ilus. Mulle meeldib."