Klassikaline rullnokk

Temasuguseid tunneme juba 90ndatest aastatest. Firmariietuseks on dressid, käes on burks või suits ning kõrvalistmel mõni sarnane sõber või nappides riietes mimm. Klassikaline rullnokk eirab igasuguseid liiklusreegleid ja kujutab ette, et kõik teised kadestavad tema roostetavat rimakat. Kuna aeg ja haridus on teinud oma töö, on selliseid viimasel ajal üsna väheks jäänud.

Autod: 80-90ndate BMW, esimese põlve Audi A8, 90ndate mersud

Rikas rullnokk

Tegu on ärimehega, kes sai endale liisingusse just oma esimese linnamaasturi, tihti vanema länkari. Aga mis on see, mis ühendab teda ja klassikalist rullnokka? Sõiduoskused ja tihti ka ellusuhtumine. Ning kõige hirmsam, mis temaga liikluses juhtuda võib, on mõnele rondile või sleeper'ile allajäämine. Selline asi käib talle alati pisikese meheau pihta, mistõttu kammib ta palavikuliselt Auto24-ja, et leida see suurima mootoriga masin, mis eales ehitatud.

Autod: Toyota Land Cruiser, Lexused, 2000+ inetud BMW'd, kolakad mersud ja kenad Audid, sekka ka see veidrate tuledega Škoda Superb

Allasurutud pereinimene

Lapsed kisavad, naine hädaldab ja raha on juba kuu esimese nädala lõpuks otsakorral. Nähes iga päev uhkete autodega vabasid ja vallalisi, kasvab temas iga päevaga kadedus ja kibedus. Oma rimaka Jaapani mahtuniversaaliga üritab ta vahel pretentsioonikaid möödasõite sooritada, aga teda ja tema saani kiputakse ignoreerima. Põhjus on selles, et kõrvalt pole tegelikult aru saada, kas ta hoiab vihaselt gaasi põhjas või kulgeb niisama.

Autod: 2000. aasta ümber mahtuniversaalid ja muud suuremad liikurid, Kiad, Hyundaid, Suzukid, Daewood, Opelid

Vanake

Pildil olev auto osales liikuses igati korrektselt. Akki seetõttu,
et täistuledega näeb ka päeval paremini?
Pealtnäha igati tore vanaema või vanaisa, eks ole? Ei kihuta ega tekita ohtlikke olukordi, lisaks on ka kogemust mitme aastakümne jagu... Miks ta kõiki teisi pimestada püüab? STOPP! Kas ta oleks just vastassuunale sisse keeranud? Ja miks ta seal pidama jäi, kuigi foor lubab liikuda? Oh jumal, parem sõidame temast kaarega mööda ja loodame, et ta meile tagant otsa ei põruta.

Autod: mõni vana Opel või kandiline Volvo, kõiksugused tundmatud mikropunnid aastast 2000

Valge kaubiku juht

Auto kuulub tööandjale, seega paar löökauku ei tee veel midagi. Pealegi, kraam on tarvis kibekiirelt kohale toimetada, et siis kiirelt kodus lõunal käia. Kõik ju mõistavad, et kaubikujuht teenib ühiskonda, seetõttu pole tal tarvis suunda näidata ja õige kiirusega venida. Oh, seal on teetööd? Kiire vahelepuksimine lahendab selle pisikese mure! Küll mõni õige kolleeg võib liikluskindlustusega asju edasi ajada, kui midagi siiski kõveraks läheb.

Autod: valge mikrobuss, millel firma logo

Taksist

Plafoon katusel on peaaegu nagu operatiivsõiduki vilkur. See annab loa eirata kõige elementaarsemaidki liiklusreegleid, põhjustades sealjuures ümbruskonnas segadust ja kaost. Kui kõik teised on niisama pühapäevasõitjad, siis taksist on tõeline eesmärgile keskendunud professionaal, kes oskab üle topelt-pidevjoone ümberpöördeid sooritada, kui teised nannipunnid alles foori taga sitsivad. Taksojuhi kutsetunnistus on nagu James Bondi luba tappa - sellega kaasneb glamuur, ohtude maailm, kiired tagaajamised ja eksklusiivne seltskond, kes rahaga kitsi pole. Olles osa ühiskonna eliidist, sülitab taksist lihtrahva peale, kes ei tee vahet roolil ega toolil.

Autod: taksovarustusega viisakamad uued hübriidid ja keskklassi-autod, mõni piraat-taksojuht kasutab suitsevat 90ndate S-klassi tanki