Fotod jõudsid siiski tänavatele, ent naiste alasti kehasid varjab kampaanias reklaamiseaduse paragrahviplakat, mis sobimatut alastust ja seksuaalse alatooniga väljendeid või kujundeid reklaamis kasutada keelab.

"Tegelikult ongi raske öelda, kas ei tuleks välimeedia pindade omanikku selle enesetsensuuri eest tunnustada, sest tegid nad ju täpselt seda, mida selliste reklaamide puhul tegema peaks ja millele kampaania tähelepanu juhib. Või langes ettevõtmine topeltstandardite ohvriks, sest näitas liiga otse ja liiga jõuliselt reklaamindus valupunkte," mõtiskles näitleja Ursula Ratasepp.

Mõte teha välireklaam alastifotodega tuli sellest, et nii palju kasutatakse reklaamides provokatiivseid, alasti või väga napi kehakattega naisi. Kuidas sa teed lavastust "sugu: N" ja ei mõtle sellele, mis moodi peaaegu kõike saab müüa palja naisega, kirjutab Ekspress.

"Igal pool maailmas müüvad alasti naised kohvimasinaid, autosid, kalleid rõivaid. Sa võid küll öelda, et müüd toodet, kuid varjatult müüakse seal ka seda naist. Aga meie otsustasime seda teha varjamatult. Võtsime auto sealt vahelt ära, vaatame, mis mõtteid see siis tekitab," selgitas Mari-Liis Lill.

Piletid etendusele on müügil Piletilevis.