"See on esimene reklaam, mille ma ise täielikult organiseerisin, kirjutasin ja olin ka reźissöör," räägib Eha Urbsalu

"Ameerika ülipopulaarne jalgpall "Superbowl" korraldas võistluse, kuhu võeti vastu neli tuhat reklaami, mis peavad ühendama jalgpalli ning Doritos snäkid. Sain võistlusest viimasel hetkel teada, aga otsustasin sellegipoolest kätt proovida. Minu tehtud videoreklaam võeti vastu ning see kandideerib miljoni dollarilise auhinna peale," jutustab New Yorgis ja Miamis resideeruv eestlanna.

Eha otsustas reklaami kaasata lapsed.

"Kasutasin oma reklaamis väikest Sophiat, kellega olen ise koos reklaami teinud. Sophia on minu Doritos reklaami "Doritos Scores" peaosas."

Võidu pärast Eha seda reklaami ei teinud, vaid uue ja toreda väljakutse ja kogemuse pärast. "Lastega sai võtteplatsil palju nalja. Minu reklaam on üks neljast tuhandest reklaamist, mis vastu võeti. Lootus võita on väga väike, aga tore oli sellegipoolest.