„Tegemist oli minu jaoks erakordse ja ootamatu võimalusega. Osaleda ja olla kogu maailmas trendi loovas reklaamklipis ületab kordades minu ootused Martini talendiks kandideerimisel. Seetõttu oli reklaamis osalemine minu jaoks justkui veelgi uskumatuma unistuse täitumine, kui seda oli Martini Royale Casting’ult osavõtt,“ ütles Helen Adamson.

Martini Asti vahuveini reklaamid annavad edasi Martini filosoofiat „Õnn on elustiil“ ning nendes särab Martini uue naisstaarina Royale Casting talendijahi äsjane võitja Bárbara González.

Reklaamis osalevad ka kõik teised Martini Royale Casting talendijahi finalistid – lisaks Eestit esindanud Helen Adamsonile lõid reklaamvõtetel kaasa Portugali, Leedu, Gruusia, Kasahstani ja Rumeenia kaunitarid.

„Martini brändi taga on suurepärane tiim, kellega tutvumine ja koostöövõimalus andsid minu senise elu põnevaima kogemuse. Seepärast loodan siiralt, et koosöö Martiniga jätkub,“ kommenteeris Helen Adamson Martini Asti reklaami võttemeeskonda.

Reklaami režissööriks oli Matthew Frost ning produtsendiks Emmanuel Reyé, kes on produtseerinud muusikavideoid mitmetele tuntud staaridele, nagu Madonna, Jay-Z, Lana Del Rey ja Kanye West. Reklaamides astub üles ka eelmise aasta Martini Kisser Casting’u võitja Yuri Buzzi.

Martini asutati enam kui 140 aastat tagasi itaallaste Luigi Rossi ja Alessandro Martini koostöö tulemusena. Martini vermuteid ja vahuveine turustab üks maailma suurimatest alkohoolsete jookide tootjatest Bacardi Limited. Eestis esindab Bacardi tooteid, sealhulgas Martinit, AS Liviko.