Kirjanik Kerttu Rakke on šokireklaami poolt. Tema arvates tuleks verist šokireklaami kasutada ka Eesti reklaamimisel \"Welcome to Estonia\" asemel.

Viimastel nädalatel on tänavatele ilmunud suured plakatid verisest autoõnnetusest, keelitades sellega inimesi turvavöid kasutama ka tagaistmel. Kerttu Rakke on taoliste reklaamide poolt!
“Maksumaksjana olen ma seda meelt, et enne riputagu tänavatele veriseid nägusid, kui et raha järjekordse “Welcome to Estonia” peale raisatakse,” räägib kirjanik värkses ajakirjas Naised.
Tema arvates võiks raha kokkuhoia mõttes kasutada samu veriseid pilte ka Eesti tutvustamisel – see oleks tõeline šokireklaam. “Tõenäoliselt ei tuleks meile küll enam ühtki turisti, aga ehk lõpetaks see ometi abitud katsed Eestit kalli raha eest n-ö maailmakaardile kanda?”