Delfi Publiku poole pöördus intsidenti pealt näinud kohvikukülastaja, kes ei jää oma kirjeldustes tagasihoidlikuks.

"Õpilase silti kandev teenindaja, kes minu arust jäi vägagi professionaalseks ja rahulikuks, pidi taluma Linnar Priimägi ja tema äärmiselt ebameeldiva kaaslase alandavat ja halvustavat kohtlemist," kirjeldab kohviku külastaja möödunud nädala pühapäeval eskaleerunud situatsiooni.

"Kui klienditeenindaja oli nende tellimuse vastu võtnud ning lahkunud nende lauast, jätkus teenindaja pilkamine ja halvustamine erinevate kommentaaridega. Kuna antud isik kõneles oma kaaslasega üpriski valjult, siis oli kuulda nii üht kui ka teist. Näiteks arvas Priimägi, et teenindaja kõnnib saalis ringi edasi-tagasi sellepärast, et oma 10 000 sammu täis saada, tõstes lapsikult oma sõrme meelekohale," jätkab külastaja ning lisab, et kohvikus oli sel ajal teisigi kliente, keda alles tööd alustav teenindaja teenindama pidi.

Külastaja kirjeldab Priimäge ja tema kaaslast rahututena, teenindaja ei olnud jõudnud tellitud jooke lauda viia. "Järsku kutsus Priimägi neiu enda juurde, rebis teenindajast kinni ja ütles talle, et neiul on joogi toomiseks aega kolm sekundit," vahendab külastaja toimunut.

Tartu kesklinnas asuva kohviku juhataja kinnitab toimunut ning tõdeb, et teenindaja jaoks oli tegemist äärmiselt ehmatava kogemusega.

Kommunikatsioonispetsialist Priimägi näeb olukorda kommunikatsiooniveana. "Mis seal ikka öelda, töötagu siis kiiremini," paneb Priimägi ette ning võrdleb kohviku klientuuri lennureisijatega, kes jaotatakse rahulikkuse ja kärsituse alusel gruppideks. "Mõni lihtsalt on kärsitum ja mina olen loomult kärsitu, mul oli ka veidi kiire, kuigi ma ei olnud seal üksi. Ma pidin teise kohta jõudma," kirjeldab Linnar Priimägi pühapäevaõhtust drinki kohvikus.

Ka ei ole Priimägi teenindajale õpetussõnade jagamisel kitsi. "Las ta tulevikus vaatab professionaalse pilguga ja ärgu jooksku mitu korda tühjade kätega lauast mööda, vaid tulgu ja öelgu, et ta varsti toob (joogid, toim). Muidu klient tunneb, et ta on üksi jäetud. Seal polnud ka väga palju teisi kliente, keda teenindada," sõnab Priimägi.