Luisa Rõivas lõi uue looduskosmeetikasarja: ei soovi ju keegi peale määrida naftasaadustest kosmeetikat

 (18)
Perekond Rõivas
Perekond RõivasFoto: Rauno Volmar

Luisa Rõivas on koostöös oma ämma firmaga Ingli Pai välja tulnud uue looduskosmeetika sarjaga Naba. Miks sündis Naba ning millest selline nimi? "Naba on lapse ja ema vaheline suur ja katkematu side, hool ning armastus," selgitab Luisa Rõivas, et just hoolt ja armastust nahale kingib ka uus kosmeetikasari, mida seni tema pere, tuttavad ja sõbrad vaid kasutada saanud on, nüüdsest aga iga soovija.

"Naba on looduskosmeetika sari lastele, kuigi ka suured armastavad meie tooteid väga. Naba on loodud koostöös Eesti kõige esimese looduskosmeetika tootja Ingli Paiga," selgitab Luisa Rõivas Publikule veidi lähemalt, millega tegu on.

"Naba sündis tegelikult juba aastaid tagasi meie oma pere ja lähedaste laste jaoks, et niisutada ja hoida lapse nahka, ning leevendada mähkmeärritusi. Minu lapsed ja ka paljud meie sõprade lapsed on neid tooteid aastaid kasutanud. Nüüd leidsime, et head asja ei saa ainult endale hoida, vaid tuleb ka jagada teistele, kes peavad oluliseks, et nende laste nahal ei kasutataks ei midagi muud kui ainult 100% looduslikke tooteid," selgitab kahe lapse ema, et kõik sarja tooted on algusest lõpuni Eestis valmistatud.

Luisa sõnab ka, et eesti inimeste teadlikkus loodustoodete eelistamisel on kasvav trend, millega kaasa minnakse: "Ei soovi ju keegi iseendale, rääkimata beebidest ja lastest peale määrida naftasaadustest toodetud kosmeetikat."

"Nimi Naba on lihtne ja seletus samuti, Naba tähendabki naba ja eks lapsed olegi meie kõigi maailma nabad. Samuti ei tea ma ühtki ema, kes seda lihtsat sõna oma lapsele pisikesest peale ei õpetaks. Naba on ka lustakas, enamik lapsi hakkab naerma kui tema naba pisut kõditada ning Naba on lapse ja ema vaheline suur ja katkematu side, hool ning armastus," mida oma lastele nüüd puhta kosmeetika näol ka pakkuda saab.

"Antud ettevõtmine on minu algatus ja pere-ettevõtmine. Muidugi on kõik lähedased mulle abiks ja toeks ja see on mulle väga oluline," sõnab Luisa Rõivas.

"Tooted jäävad turule niikauaks kuni on puhtast ja kvaliteetsest kosmeetikast lugupidavaid lapsevanemaid. Sellest, millal valikusse lisandub veel uusi tooteid, on täna veel vara rääkida, aga värskeid mõtteid ja ideid on meil omajagu," kinnitab ta, et tegu pole ilmselt siiski ühekordse projekti, vaid pigem pikema plaaniga.

Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare