"Minu jaoks oli lahkumine "Radarist" väga suur üllatus, see käis liiga kiiresti ja…" ütleb Karell. "Ma arvan, et see oli ebaõiglane, aga ma ei saa Eesti Meediale ka etteheiteid teha, sest sain tõesti neli aastat teha väga vägevat telesaadet."

Nüüdsest on see Eesti Meedia kaubamärk, ent vahetult pärast ettevõttega töösuhte lõpetamist üritas Marii "Radarit" ka oma firma kaubamärgiks saada. Toona ei soovinud naine seda lähemalt Delfile kommenteerida, kuid nüüd tunnistab, et selline mõte käis ta peast läbi küll: "Jah, aga see ei oleks olnud väga korrektne käik ja saan aru, et see Eesti Meediale ei meeldinud. Ma siis ütlesin, et okei, registreerige see ise ära," seletab ta. "Kaubamärk oli lihtsalt ripakil ja ei oleks ju väga tore, kui näiteks Tallinna Televisioonis algaks samanimeline saade."