PÄEVA KOMM: Lugeja Taukari alkovaba õlu juhtumist: kui oled sellises kampaanias, siis teod peavad ka näima korrektsed!
Tervise Arengu Instituudi ellu kutsutud alkoholist kuuks ajaks loobuma üles kutsuva kampaania "Septembris ei joo" reklaamnägu Karl-Erik Taukar jäi nädalavahetusel pildile õlleklaasi taga. Kuigi muusik raiub, et tegu oli alkoholivaba õluga ning süüdistab sotsiaalmeedias ajakirjanikke juhtumile üleüldse tähelepanu pööramast, ilmneb loo kommentaariumist nördimust.
"Vana mees" kirjutab: "Selgita nüüd lihtsale inimesele, mismoodi ma pean uskuma, et sa jood alkoholivaba õlut? /.../ See jook näeb välja nagu õlu. Mis jutt see on, et see on alkoholivaba? Keegi ei käi, alkomeeter taskus, sind kontrollimas. Inimesed näevad seda, mida nad näevad. Mõnusalt tõmbasid kogu üritusele vee peale. Sul ei ole krediiti, et inimesed sind peaks lihtsalt uskuma."
"Joodikas" nõustub: "Kui oled sellises kampaanias, siis teod peavad ka NÄIMA korrektsed."
Leidub siiski ka neid, kes asuvad Taukari poolele ning tuletavad meelde, et karskuskampaania on vabatahtlik ning seda ka kampaania esindusnäole. "Triibik" leiab, et: "Paluks inimesi selliseid kampaaniaid tõsiselt mitte võtta. Ja jääda iseendaks. Nagu mina – kui tahan, siis joon!"
Hea lugeja, kas Karl-Erik Taukar peaks kampaania esindusnäona edaspidi ettevaatlikum olema?