"See oli väga inimlik kampaania," sõnas Reinaru küsimuse peale, mida ta Prisma reklaamist tegelikult arvab ja lisas, et kõik on saanud kohatuid kingitusi. "Kootud käpikuid, küünlaid – kas ma pean solvuma, kui saan kingiks WC-paberi?" loetles Reinaas.

"Mina arvan, et reklaami puhul on hea, kui see räägib sellest, kuidas elu tegelikult on," sõnas Reinaas. Ta peab Prisma jõulukampaania ümber tekkinud pahameelt pigem suureks käraks.

Samuti toob ta välja punkti seadusest: "Reklaamiseaduse paragrahv kolm ütleb, et see ei tohi olla heade tavade vastu. Ma arvan, et Prisma mitte kuidagi ei kaota selle reklaami pärast. Aga tõsi see on, et me räägime sellest ja kui reklaam tekitab arutelu, siis see on parim reklaam."

"Prismal on sulaselge rõõm see ja reklaamitegijad on head tööd teinud," oli Reinaas kindel.