Doherty alustas moosiäri 16-aastaselt, kui ta vanemate nõusolekul kooli pooleli jättis ja džemmikeetmist alustas.

Tema poolt turule jõudnud Super Jam- nimelist moosi müüakse kahes suurimas briti kauplusteketis Waitrose ja Tesco igakuiselt rohkem kui 50 000 purki, kirjutab portaal ABC.

“Võta sisse seikluspositsioon ja naudi reisi,” soovitab Fraser teistele noortele, kes oma äriplaane hauvad.

21-aastane ameeriklane Cameron Johnson seikleb internetiäris, mille aktsiate väärtused ületavad miljoneid dollareid.

Noore ärimehe karjäär algas 9-aastaselt Virginias, kui Cameron vanemate poolt korraldatud peole kutseid meisterdas.

Tänaseks on noormehe netireklaamiga tegelev firma liitunud ühe oma ala suurima tegijaga.

“Enne keskkooli lõpetamist omasin rohkem kui miljonit dollarit,” rääkis Johnson väljaandele Forbes.

“Pange end mängu. Ärge andke alla, kui teid tõrjutakse. Ärge kartke midagi,” soovitab Cameron teistele noortele.