Doktor Powise sõnul on sellised tooted kahjulikud nii füüsilisele kui ka vaimsele tervisele. Eriti kehtib see noorte inimeste kohta. Seetõttu kutsub tohtrihärra staare üles ja ütleb, et kuulsused võiksid toimida vastutustundlikult.

“Kui toode kõlab nii nagu see oleks liiga hea, et olla tõsi, siis ta ilmselt ka on,” sõnas doktor Powis. Küll aga nendib mees, et kiired kaalulangetusmeetodid pole pikas plaanis head ja selliste toodete reklaamimisel võiks inimesi hoiatada.

Mürgine mõju

Kim Kardashian West, kellel on Instagramis 126 miljonit jälgijat, sai mullu paljude pahameele osaliseks, sest ta reklaamis pulgakomme, mis vähendavad söögiisu. Seepeale kustutas Kim skandaalse postituse ära.

Katie Price, kellel on 1,9 miljonit jälgijat, on reklaaminud ka söögiisu vähendavaid tooteid. Samas on teinud ka Vikki Patterson, kellel on 4,2 miljonit jälgijat.

Uuringute põhjal väidab iga neljas noor inimene, et välimus on talle kõige olulisem. Selgub, et pooled tüdrukud tunnevad sotsiaalset survet, et nad võiksid olla kõhnemad ja kolmandik poistest arvab, et nad võiksid olla rohkem musklis.