Menuka kaubamärgi Tallinn Dolls juht Mari Martin on noor daam, kes jättis ülikooli pooleli ja hakkas ettevõtjaks. Nagu Bill Gates. Tal on hulk pisikesi poekesi ja tohutult rabelemist.

Mari (27) istub oma Kadrioru keldriateljees punasel diivanil ja ütleb, et tõeliselt tasub vallutada Tokyo rõivaturg. Tallinnas ja Helsingis on ta juba müünud. Tokyo tundub talle palju mängulisem, põnevam ja huvitavam.  
Tallinn Dolls on veidi eneseirooniline. See on segu Barbie nukust ja Matrjoškast. Väga mänguline, kuid hästi kantav.
«Kahtlemata peavad meie tooted kandja ilusamaks tegema,» ütleb Mari. «Minu ja Tallinn Dollsi jaoks on väärtus võtta elu väikse irooniaga ja ilma liigse pingutuseta. Naised on loodud ju selleks, et lõbusam oleks. Me tahame olla julgemad ja eksperimenteerivamad. Miks olla kogu aeg mustas? Tuleb tunnistada, et slaavilikkust on tallinlastes rohkem kui kuskil Skandinaavias.»
Seksikas äri on raske Mari sõnab, et kõik seksikad ärid on meeletult konkurentsitihedad, eesotsas moega. Kerge raha ja kiire kasumi janu nendesse valdkondadesse ei vii. Motivatsioon ja kirg tuleb enda seest. Väikeste partiide tegemine on luksus. Paraku pole luksuskaubal luksuse hinda ja see paneb noore ärinaise muretsema.
Edasi loe artiklit ajakirja Kroonika paberversioonist