Õllesummeri perenaine Marje Hansar: meie tiimi liige pakkus, et võtaks korraldajatelt raha ära ja lükkaks nad Türisalu pangalt alla…
Marje Hansarile (58) on tänavune suurüritus tähenduslikum kui varasemad – Õllesummer tähistab oma 25. sünnipäeva! Kuigi festivali korraldamisega on seotud suur meeskond, kannab oma õlul suurimat riski juba aastaid ennekõike Marje. Üritust rahastab sisuliselt ainuisikuliselt talle kuuluv ettevõte Meediaekspress, ja see, kui palju festival publikut ligi tõmbab, lõpeb see kasumi või kahjumiga, selgub alles siis, kui kõik numbrid on kokku löödud.
Õllesummer on suurüritus kümnete artistidega, paljudele neist tuleb esinemiste eest juba ette ära maksta. Piletite eelmüük kulusid ilmselt ei kata ja jooksvalt on ilm vabaõhuürituse korraldaja suurim sõber või vaenlane. Oskad sa kuidagi sõnadesse panna, kirjeldada seda korraldamisega seotud närvipinget?
Kirjeldada seda pinget on muidugi keeruline… Kõige rohkem muretsen ma välisartistide pärast – et nad õigel ajal lavale astuksid. Pinge hakkab sel aastal mul ilmselt alles siis langema, kui festivali peaesineja Pet Shop Boys laval lõpetab.