Ülikondi, peeneid bleisereid ja kardigane ning stiilseid silmavarje kandva Alonso pilte jälgib erinevatel Facebooki fännilehtedel ja Instagramis kokku ligi 40 tuhat inimest ning poiss on jõudnud isegi ajakirja Time ja New York veergudele. Poisi ema, vabakutselise kunstniku Luisa Fernanda Espinosa Instagrami jälgib poisi piltide pärast aga üle 130 000 inimese ning sealt poisi tähelend alguse saigi. Tänaseks on poiss saanud nii kuulsaks, et teda tuntakse tänaval ära ning tehakse koguni pilti.

"Ma armastan ülikondi, tenniseid ja päikeseprille. Mulle meeldib käia riides nagu mu isa, sest tal on lahedad ülikonnad," rääkis Alonso ajakirjale New York.

Kaubamärkidest on poisi lemmikud Little Marc Jacobs, Crewcuts, American Apparel, Dior, Kitson Kids, Gucci, Stella McCartney, Bon Point, H&M, Dolce & Gabanna ja Target - kui vaid vanemate rahakott võimaldab. "Kui käime šoppamas ja ta tahab asju, mis on nagu ta isa omad ja ma saan neid talle lubada, siis teen seda," rääkis poisi ema, kes enda sõnul ei ole poisi riietumisstiili kuidagi ise utsitanud. "Kui Alonso oli napilt nelja aastane, hakkas ta minu käest kikilipse ja ülikondi paluma. Ma ei tea, kas see on sellest, et ta on ainuke laps ja teda ümbritsevad nii paljud täiskasvanud, et ta tahab kopeerida seda, kuidas suured inimesed riides käivad," arutles ema.

Vaata moemudilase pilte ühelt Alonso Facebooki fännilehelt.