Esimesena külastati Kunda ühisgümnaasiumit. Teekond algas varakult, kohale jõudes ootas meid vaikne koolimaja. Kui kõlas vahetunni kell, lõi koolimaja kõlama. Oma mustade särkidega ringi käies oli näha, kuidas lastes tekkis huvi. Meie põhiasjad olid aulas, tänu sellele täitus peagi see lastega.

Päeva jooksul said õpilased kasutada erinevaid nutiseadmeid, ning nii mõnigi istus viimase hetkeni seadme taga, kuni me lihtsalt pidime edasi järgmisesse kooli liikuma.

Laborites olid õpilased aktiivsed, küsides erinevaid küsimusi ning oli näha et IT-pisik hakkas vaikselt külge.

Täna kirjutame täpsemalt, mis tehti programmeerimise laboris.
Programmeerimise laborit esitasime kahes versioonis: nooremad (6.-8. klass) avastasid oma koodigeeni ‘Scratchis’ akvaariumi ehitades ning vanemad näitasid talenti keerukamas Pythoni keeles.

Labori jooksul jagasime aktiivsematele motiveerivaid auhindu. Kuigi enamikel õpilastel puudus eelnev programmeerimiskogemus, lahendasid nad etteantud ülesandeid edukalt. Nii mõnigi nägi programmeerimist oma tulevase elukutsena. Õpilaste entusiasm kestis esimestest sekunditest koolikella helisemiseni ning andis ka meile positiivse süsti.