Sotsiaameedia kasutamine kaubamärkide promomiseks pole võõras nähtus. Eestis armastavad seda harrastada näiteks stilist Ženja Fokin, ilmatüdruk Grete Klein ning lauljatarid Elina Born ja Luisa Värk.
Ka aastal 2012. Facebooki poolt soetatud Instagram on asumas end reklaamimaasikul laiendama. Kui praegu on firmadel ja toodetel tuntud inimeste nägu, siis peatselt võib rakenduse uudistevoos näha erinevate firmade päris reklaame. 

Kasutajatel tekib võimalus ilma suurema vaevata rakenduse siseselt ostelda, vajutades nuppu "osta kohe". Kuigi säärase funktsiooni tulek oli parandamatu, vajab see ilmselt esialgset harjumist. Brändid saavad reklaami suunata vastavalt kasutajate huvidele, vanusele, asukohale ja soole, seega loodetavasti jõuavad tooted kasutajateni vastavalt maitsele.