Jooksid paar kilomeetrit. Klõps! Foto on Instagramis, südamekesed tulevad. Nii kihvt. Päev on korda läinud. Vahel on sellised postitused tõesti motiveerivad ja tekitavad tunde, et lähen ja olen ka aktiivne. Suurem osa ajast on tegemist aga tüütu enesehaipimisega.

Londonis asuva Bruneli ülikooli teadlased tegid uuringu ja avastasid, et inimesed, kes teevad jõusaalis käimisest sotsiaalmeedia kaudu justkui dokumentaalfilmi, kipuvad olema eneseimetlejad.

Teadlasete arvates on selliste inimeste peamine eesmärk uhkeldada sellega, et nad veedavad palju aega jõusaalis ja tegelevad endaga. Lisaks kipuvad paljud inimesed selliste fotode peale pöidla püsti viskama ja seetõttu on efekt suurem.

Uuringust selgus, et pidevalt sotsiaalmeediasse postitamine andis nartsissistidele parema enesetunde. Nad vajasid seda tihti ja palju. Lisaks said nad tähelepanu, mis tekitas omakorda mõnutunnet. Kusjuures oluline polegi niivõrd see number, mitu südamekest postitusele tuli, vaid postituste tegemine ise.

Allikas: independent.co.uk