Bränd Femfresh pani oma raseerimistoote reklaamis kaunid tantsijannad bikiinidesse ning võttis toote reklaamimise eesmärgil lähivõtteid naiste karvavabast intiimpiirkonnast.

ASA (The Advertising Standards Authority) sõnas, et neile laekus antud reklaami suhtes mitmeid kaebusi, milles kurdeti naiste liigse seksualiseerimise üle. Kaebuste tulemusena hinnati reklaam solvavaks ning ühiskondlikult vastutustundetuks.

Church & Dwight UK, kes brändi Femfresh omab, tõrjus süüdistusi öeldes, et antud toode on suunatud kindlale sihtrühmale ning reklaami koreograafia mõtles välja naisterahvas. Lisaks olevat ülesfilmitud tantsuliigutused tavalised tantsijate soojendusharjutused ning laialdaselt kasutust leidvad trennides nagu jooga ja pilates. Lähivõtete kasutamist põhjendati toote kasutamisjärgsete tulemuste illustreerimiseks.

ASA sõnum ettevõtele oli aga tulevikus taolisi reklaame, mis võiksid solvumist põhjustada, enam mitte teha.

Mida lugejad arvavad, kas naisi esitletakse tänapäeval liiga seksualiseeritult?

VAATA KEELATUD REKLAAMI SIIT: