"Ambient Track"
"Kui sa oled Tony Alleniga teknokoopas. See lugu on minu edukaim katse kirjutada agressiivset teknopala, mida katavad afrobiitide rütmid."

"Bereft of Focus, Bereft of Will"
"Kui sa taipad, et sa vihkad oma tööd. See lugu kirjeldab enam-vähem minu tundeid mu päevatöö vastu, enne kui otsustasin sealt lahkuda."
"Nøkken’s Song"
"Kui sa oled puhkusel ja sõidad paadiga mööda jõge. Tegelikult kirjutasin selle loo ühest vaimust, kes meelitab inimesi jõkke, et neid uputada..."

"Salem Remains"
"Kui sa vaatad telerist sarja "Sabrina, teismeline nõid" kordusosi. See sari tuli mulle juhuslikult meelde, kui olin selle loo valmis saanud, ja otsustasin sellele sarjas tegutseva kassi järgi nime panna. Ilmselgelt valin oma lugudele nimesid äärmiselt hoolikalt."

"Paganism"
"Kui sa hakkad vabal ajal pikki nahast mantleid kandma ja nõiakunsti praktiseerima. Sel lool pole paganlusega midagi pistmist. Mulle lihtsalt meeldis see sõna."

Varasemalt erinevate artisti-nimede all peamiselt ämbientmuusikat väljutanud DJ ja produtsendi Guy Andrews'i viimase aja loomingus on tunda jõulisemat, isegi agressiivset lähenemist. Tema detailiderohketes heliskeemides on esindatud nii techno ja bassi liinid kui eeterlik orgaanika. Pärast 2011. aasta singli "Shades/Textures" ilmumist bassimuusika ühe suunanäitajana tuntud plaadifirma Hemlock Recordings alt, on ta pälvinud tähelepanu sellistelt autoriteetidelt nagu Mary Anne Hobbs, Scuba, Untold jt, osalenud Massive Attack'i liikme Robert Del Naja Battle Box remiksiprojektis ning avaldanud muusikat tuntud leiblite Hotflush ja Pennyroyal all. Oma tänavu kevadel plaadimärgi Houndstooth alt ilmunud debüütalbumil "Our Spaces" on Andrews veelgi kaugenenud algusaegade dj-sõbralikest struktuuridest ja tempolahendustest ning liikunud jõulise, sirgjoonelise ning häbenematult eepilise kõlapildi suunas.

Täna algav Üle Heli festival toimub 28.-30. oktoobril erinevates Tallinna paikades nagu Kultuurikatel, Punane Maja, Lekker, MimStuudio ja Pika Jala torn. Vaata üritus Facebookist!