Saluveer tõi välja, et alates 91. aastast hakkas Korea valitsus väga tugevalt toetama muusika- ja filmitööstust ning arvutati isegi välja, et film ja muusika on ülimalt edukas võimalused raha teenimiseks.

Saluveer tõdes, et kuigi Eestis teatakse Korea popmuusikast pigem vähem, siis "Gangnam Style'i" teavad kõik ja ka see oli teadliku töö tulemus. Korealaste eelisena toob Saluveer hea tööstuse: "Milles olid korealased väga head, oli see, et nad ehitasid 10 aastaga suurepärase meediatööstuse ja nad kopeerisid kõik seda, mis oli hea, välismaalt."

Korea edu taga on Saluveeri sõnul kindlasti ka tugev side USAga: "See K-pop ongi kombinatsioon Korea talentidest, väga tugevast treenimisest, marketingist, sotsiaalmeedia kasutusest ja loomulikult kõikidest muusikastiilidest, mis on maailmas populaarsed."

Kokkuvõtvalt selgitas Saluveer, et agentuurid jälgivad trende, võtavad maailma muusikatrendid, panevad need kokku ilusate, erinevaid keeli rääkivate, hästi tantsivate ja moekate noormeestega, kasutavad väga hästi sotsiaalmeediat ja tehnoloogiat ning oma valitsuse tuge.