Mõne päeva eest, 9. jaanuaril 2018 kuulutas Revlon välja oma globaalse brändi uueks saadikuks Gal Gadot´i ja sellega koos kutsus ellu uue kampaania “Ela julgelt”, mis inspireerib naisi end väljendama kire, optimismi, tugevuse ja stiiliga. See uus multimeedia kampaania sisaldab endas erinevaid ekperimentaalseid ettevõtmisi ja kultuurseid immersioone toomaks kokku naisi üle maailma, pidama mõjukaid vestlusi, jagama kogemusi ja tähistama mitmekülgset ilu.  

“Revlon on nõnda ikooniline ja murranguline bränd, koguni naiste eestvõitleja, ja ma olen väga rõõmus, et saan kuuluda sellesse perre,” ütles Gal Gadot – näitlejatar, abikaasa, ema, endine sõjaväelane, Miss Iisrael ja naiste eestkõneleja, ning lisas: “Revlon tähistab kultuurilist murrangut, mis on praegu toimumas. Viimaks ometi tunnustatakse naiste võimeid ja tugevust ning mul on au olla selle tunnistajaks ja elada sellisel võrratul muutuste ajal.”

Lisainfot, kulisside tagust ja eesseisvaid teateid “Ela julgelt” kampaania kohta leiab külastades Revloni kodulehekülge www.Revlon.com, #liveboldly ja jälgides Revlonit Facebookist, Twitterist, Instagramist, YouTube´ist ja SnapChatist RevlonSnaps.