Läinud pühapäeval eetris olnud "Su nägu kõlab tuttavalt" neljandat saadet jälgis TNS Emor andmetel 260 000 inimest, show tipphetkel oli vaatajaid 315 000.

Eile TNS Emori avalikustatud märtsikuu teleauditooriumi uuringu tulemuste kohaselt on saade mitte vaid TV3 vaadatuim programm, vaid troonib ka telesaadete koondtabelis teisel kohal - keskmiselt on saadet jälginud 16,7% televaatajatest ning 213 vaatajat saateminuti kohta. Saadet on suutnud märtsis edestada vaid "Eesti Laul 2013", mida jälgis 20,8 % televaatajatest ning keskmiselt 265 000 vaatajat minutis.

Uus muusikaline paroodiasaade on suutnud seljatada koguni teleedetabeli traditsioonilised liidrid "Pealtnägija", "Õnne 13", "Pilvede all" ning "Kättemaksukontor".

TV3 tegevjuht Priit Leito tunneb heameelt, et ühtaegu nii meelelahutuslik kui ka heategevuslik "Su nägu kõlab tuttavalt“ on pälvinud rahva poolehoiu. "Tegemist on telesaatega, mis vaatajaid ühendab, tekitab elevust saate eel ja järel ning suunab kogu rahva positiivsete emotsioonidega uude töönädalasse," märkis Leito.

"Su nägu kõlab tuttavalt" põhineb uuel teleformaadil "Your Face Sounds Familiar", mis jõudis vaatajateni eelmisel aastal Hispaanias. Show on nüüdseks vallutanud telepubliku paljudes Euroopa ja Aasia riikides ning jõuab esmakordselt selle aasta suvel ekraanile ka USAs.