"Teate, see on küll imelik, ent sel hetkel, kui Sepo Seeman hakkas laulma, astusin ma just oma sõpradele külla," ütles Mägi, et sai Sepo etteaste osaliseks läbi ootamatult täpse ajastuse.

"Sarnasuse kohta ei oska öelda. Ma ei arva, et ta nii väga sarnane oli, aga laulis tõesti väga hästi. Mulle meeldis, kuidas ta mingil hetkel ennast kohe sügavuti laulu sisse laulis, mitte ei esitanud lihtsalt noote," muljetas ta. Kiita said nii Sepo lauluoskus kui ka loovalik. "See laul on juba iseenesest geniaalne, Riho Sibul ja Vladislav Koržets on selle kirjutanud. Kuulates adusin selle laulu temperatuuri. See lugu on nagu kraadiklaas - kui temperatuur on täpselt õige, siis ta toimib, siis ta on täpne," selgitas muusik. "Mulle väga meeldis, et ta võttis just selle laulu. Enamasti teatakse mind ju ainult kolme loo järgi: "Kuldaja rokenroll", "Koit" ja "Veenus". Mulle on selline mulje jäänud," sõnas ta.

Küll aga jagus tal etteastele näpuotsaga ka kriitikat. "Asi on selles, et Sepo Seeman on väga hea koomik ja, loomulikult, kui oled koomik, siis pead seda kokkuvõttes ju näitama, sest see on su kõige tugevam külg. Aga oleks olnud parem, kui ta poleks seda teinud. Kui räägime kehastumisest, siis näitlejad on need, kes kehastuvad teiseks persooniks. Sepo on näitleja, ta oskab seda, see on tema töö. Ta kehastus, aga päris lõpus kehastus jälle ümber Sepo Seemaniks ja see võttis sellelt laulult ideaalilähedase sügavuse ära," leiab Mägi ning nõustub saate žüriiga, et Sepo oleks saanud loo ka täiesti lõpus sisse visatud veiderduseta esitada. "Seda ütlesid ka žürii inimesed, et oleks võinud rahulikult laulda, ilma nalja tegemata, siis oleks olnud täitsa kümnesse. Kuigi ta oli kümnesse niikuinii," lisas Mägi.

Endast rääkimisse legendaarne laulja väga laskuda ei soovi, kuna peab seda veidi piinlikuks. "Ma ei pea oma persooni eriliseks - olen lihtsalt üks inimene, kes on endale võtnud kohustuse laule kirjutada ja laulab neid laule. Kätt südamele pannes, see oleks väga imelik, kui hakkaksin praegu endast rääkima, et küll ma olen kift laulja," ütles ta tagasihoidlikuks jäädes, kuid nentis, et eks ta ikka veidi jälgib, millisena ta kaamerasilma ette jääb.

"Kui mingid saated on, kuigi seda tihti ei juhtu, siis ma ikka vaatan iseeennast, et kuidas ma olen, kas olen "päris", kas ma olen "kohal". Kas ma mitte ei trikita, kas ma ei tee nägusid? See on ainus, mida ma enda puhul jälgin," mõtiskles ta, jõudes taas Sepo etteaste juurde välja. "See (Sepo etteaste lõpp - toim.) võis olla trikitamine, mida ka mina teen, muide! Ma mõnikord trikitan. See natuke lahjendas seda laulu," tunnistab ta.