„Alasti naise kehaga ei ole okei müüa seriaali,“ kirjutas Evelin oma Facebooki kontol. „Isegi kui see on ägedaim seriaal, milles see alasti olev naine on mänginud. Alasti naise kehaga ei ole okei müüa ükskõik mida. Eriti siis, kui see naine pole selleks luba andnud.“

Miks ei häirinud Evelini alastistseen filmimisel, vaid alles treileris ja siis Postimehe kinoportaalis? „Kui näitleja mängib filmis delikaatses stseenis, siis seetõttu, et see on sisuliselt oluline ja vajalik,“ selgitab Evelin Kroonikale. „See alasti keha asetub kogu teose teljes läbi mõeldud konteksti. Kui see stseen treilerisse monteerida, pole see kindlasti kõige olulisem kaader, millega ees ootavat seriaali illustreerida. Facebooki postitust ajendas mind aga kirjutama see, et ei ole eetiline sellist kaadrit kontekstist välja kiskuda uudise tarvis – see on tehtud klikkide kogumiseks ja taandab kogu minu töö ainult mu kehale.“

Sarja produtsent Paul Aguraiuja ütleb, et alastistseeni kasutamine oli viga ja tema vastutab selle eest: „Olen Evelini seisukohaga sada protsenti nõus. Oleme temaga asjad läbi rääkinud. Meie vahel on kõik hästi.“ Treileri uutes versioonides kõnealust kaadrit enam ei ole.

Kui palju on näitlejal sõnaõigust selles, mis puudutab sarja turundamist? „Näitlejal on väga suur sõnaõigus. Ja see, mida Evelin ütles, on väga õige. Naise keha ei tohi kasutada mitte mingil juhul mitte millegi müümiseks! Me elame 21. sajandil, see ei kõlba mitte kuskile! See on Evelinil väga õige seisukoht ja väga hea, et Evelin selle välja tõi.“

Kuidas suhtuda kunstišedöövritesse, kus kujutatakse ja ülistatakse paljast inimkeha – neist paljud teosed on ju samuti müügiks? „See on juba filosoofilisem arutelu...“ muigab Paul.

Eesti seni kalleim sari „Pank“ läks maksma üle 1,5 miljoni euro. See räägib Eesti esimesest pangast ja 90ndate aastate kapitalismi esimesest faasist.

Kroonika jätab siinkohal kõnealuse kaadri treilerist ilmutamata…