Protoüübi VR Quiz abil saab kogeda näituse teemaga seotud atmosfääri ning mängida mälumängu, testides oma teadmisi või õppides midagi uut. Mängus eksponeeritakse digiteeritud kultuuripärandit Europeana vahendusel või muuseumi enda kogudest. Plaan on lahendus Eesti Ajaloomuuseumis ja Eesti Rahva Muuseumis käima saada juba sel aastal. „Tänu auhindadele, võimalusele osaleda Digixi ja Loov Eesti programmides, saame kohtuda uute mentoritega ning saada edasiseks arenduseks palju uut informatsiooni,“ kommenteerib Marko Pilisner oma tiimi tulevikuplaane.

Marko soovitab kõikidel tudengitel analoogsetest programmidest osa võtta. Käesolevas, loomeettevõtluse äriideede arendusprogrammis, osalemiseks sai ta just innustust mitmelt EBSi õppejõult. Esmane pelgus uue ees on tavapärane, ent teoreetilisi teadmisi ei saa lugeda kogemuseks. Marko lisab: „Kui sa tahad saada seda, mida sul pole kunagi olnud, siis sa pead tegema seda, mida sa pole kunagi teinud,“ ning julgustab unistama suurelt.

VR Quizi idee pälvis aasta alguses ka Tallinna Ülikoolis toimunud Loomehäkil kunstilise lahenduse auhinna ja Europeana eripreemia.

Marko Pilisner õpib EBSis ettevõtlust ja ärijuhtimist, spetsialiseerudes tehnoloogiaettevõtlusele. Kui tahad, et ka Sinu edulugu saaks tuult tiibadesse, tule EBSi kinoõhtule 30. juunil. Rohkem infot siit.