Hannes Võrno ja Peeter Oja toovad oma rändetenduse lavale uue moeröögatuse: Eesti Mehe Särgid!
Hannes Võrno ja Peeter Oja 9. oktoobril esietenduv roadshow "EESTI 99" toob lavale Mait Malmsteni ja Indrek Kaingi loodud rõivabrändi WABA riided.
Teater POINT ja rõivabränd WABA sõlmisid koostöökokkuleppe alanud teatrihooajaks. Innovaator Indrek Kaingi ning näitleja Mait Malmsteni 2014. aastal loodud bränd WABA annab Võrno ja Oja roadshow tarbeks läbi hooaja piiramatul hulgal Eesti Mehe Särke.
“Ei ole võimalik üheselt määratleda, kas “EESTI 99” toob lavale Malmsteni ja Kaingi loodud särgid või aitab WABA hoopis lavastusel publiku ette jõuda,” rääkis produtsent Karl Kermes. “Ja suures plaanis ei ole see detail ka nii oluline. Selge on see, et see on koostöö ja väga hea koostöö. Eestimeelne lavastus võikski saada tuge eestimeelselt innovaatiliselt tootelt ning Eestimeelse lavastuse kostüüm peakski olema Eesti brändi toodetud ja bränd seeläbi publiku ette toodud,” lõpetas Kermes.
WABA Eesti Mehe Särki hakkab laval kandma lavastuse peategelane Jussike, keda kehastavad läbi lavastuse nii Peeter Oja, kui Hannes Võrno.
“EESTI 99” on komöödialavastus, kus tänapäeva Eesti elu harutatakse lahti läbi lapsepõlvekirjanduse lemmiktegelaste. Laval luuakse karakterid, kes on kohandatud tänapäeva ühiskonna liikmeteks ning lugu tuuakse vaatajani läbi parima absurdihuumori.
Nende tegelastega oleme me kõik kohtunud lapsepõlveraamatutes, kuid terane vaataja tunneb kohati ära ka mõne tänase avaliku elu tegelase või ühiskonnas domineeriva inimtüübi. Lavastuse peategelane asub teele tema jaoks täiesti uues ja avastamata maailmas. Kohates oma teel mitmeid värvikaid ning kohati tugevalt nihkes tegelasi ja karaktereid. Ühe läbiva karakteri loob ka muusik Jaan Pehk.