"Me oleme kõik harjunud kodus diivan, sussid, televiisor pluss telefon ja meile tuuakse midagi, karbis nokitseme midagi või helistame supermarketisse ja meile tuuakse piim, leib kohale. Tekib mõte, et kas tasub selle pärast riidesse panna, tasub selle pärast poodi minna jne," rääkis Demjanov "Vikerhommikus".

"Kõik on telefoni ulatuses jne. See on selline süvenev mugavus," ütles Demjanov ning loodab, et praegune olukord saab peagi mööda.

Sarnaselt teistele toidukohtadele on pidanud ka "Gloria" uue olukorraga kohanema. Ka nemad pakuvad toidukulleriteenust, et nende restoranis äritegevus jätkuks. Aga erinevus tema söögikoha ja nt kiirtoidurestoranide vahel on mastaapsus. "Gloria" on suur koht, kus muutuseid ei saa kergelt läbi viia.

"Gloria on suur emalaev võrreldes kummipaadiga, ütleme et kiirsöögikohtadega, mis saavad vastavalt tuulepuhangutele muuta kurssi. Kui ma annan Glorias või suurlaevas ühe käsu, siis ta poole aasta jooksul muudab kurssi," selgitas ta.