Põhjuseks see, et esimest korda ajaloos kantakse Eurovisionit üle ka Ameerika Ühendriikides ja Timberlake’i plaan läbi Euroopa end esiteks kodupublikule näidata ja teiseks, neid ka Eurovisionit vaatama meelitada, on pehmelt öeldes geniaalne. Kuulujutte võimaliku Worldvisioni tekkeks sütitab veelgi fakt, et Timberlake’i mänedžer Johnny Wright on Rootsi väljaandele Expressen nentinud, et tulevikus võiks USA kindlasti Eurovisionil osaleda.

Lauluvõistluse peaprodutsent Jon Ola Sand lükkab säärased kuuldused aga kategooriliselt ümber. “Meie eesmärk pole arendada mingit sorti ülemaailmse lauluvõistluse formaati, kuna see oleks lihtsalt liiga keeruline nii ajavööndite, erinevate ringhäälingute kokkulepete ja muu säärase tõttu. Me oleme väga pühendunud Euroopale ja põhimõttele, et kui võistluse võidad, siis seda järgmisel aastal ka korraldad!” sõnas ta. “Isegi kui Austraalia peaks võitma, võõrustab võistlust ikkagi mõni Euroopa riik!”

Meedia ei soostu aga rahunema, kuna ajavööndid ja muu säärane pole siiani seganud Eurovisioni vaatajaskonna kasvamist — seda kantakse juba aastaid üle erinevates Aasia riikides, kaasa arvatud Hiinas. USAs vahendab Eurovisionit kanal nimega Logo, mis on EBU ja Viacomiga koostöölepingu sõlminud, tuues show suisa 50 miljoni vaatajani. “Eurovision on kultuurifenomen, mida oleme aastaid eemalt imetlenud,” sõnas kanali üldmänedžer Chris McCarthy. “Oleme ülimalt vaimustunud, et saame lõpuks selle meie vaatajateni tuua ja kaasa elada!”

Eks näis, mis tulevik toob!