Traditsioonilised reklaaminäod on tihti muutunud ka liiga tavaliseks oma toote reklaamimiseks ning otsitakse uusi lahendusi - kaubamärgi sidumine mõne kuulsa isikuga näikse kasu toovat. Lisaks investeeringutele või alkoholiäri asutamistele, jagavad viinatootjad ise kuulsatele osalusi oma ettevõttesse - tänuks saavad suure meedia- ja avalikkuse tähelepanu ja tublilt kasvava müügi!

Siinkohal mõned tuntumad näited viinatööstuse ja kuulsuste kooselust:

Diddy (Sean John Combs)
2007 aastal sai maailma suurima alkoholifirma Diageo partneriks muusik Diddy. Ultra premium hinnaklassi kuuluv Ciroc Vodka on valmistatud Prantsusmaal ja tooraineks on viinamarjad. Hetkel on firma tootevalikus ka neli erinevat maitseviina.

Bruce Willis
Näitleja Bruce Willisest sai Sobieski viina USA turu reklaamnägu 2009 aastal. Willisele kuulub osa Poola kõige paremini müüva vodka emaettevõttest, kuid on viinatootja suurim ja kuulsaim kõneisik. Willise ja Sobieski koostöö kinnitab trendi, kus kuulsad filminäitlejad saavad alkoholitootjate reklaamnägudeks.

Bill Murray
Slovenia Vodka toodetaksse rukkist ning ülipuhtast Sloveenia Alpidest voolavast veest ning müüakse vaid väga piiratud turgudel kogu maailmas. Slovenia Vodkal on isegi kaks kuulsat omanikku ja eestkõnelejat, reklaaminägu – kuulus ekstsentrikust staar Bill Murray ja kuulus balletitantsija Mikhail Baryshnikov.

Dan Aykroyd
Pärast aastate pikkust publiku naerutamist, filmidega nagu Tondipüüdjad ja Bluusivennad, lõi näitleja Dan Akroyd Crystal Headi nimelisse viinabrändi. 2008. aastal loodud bränd müüb viina, miss filtreeritakse läbi spirituaalseid võimeid andvate kvartskristallide.

Roberto Cavalli
Maailmakuulus moeikoon Roberto Cavalli tõi 2005. aastal turule täielikult Itaalias valmistatud premium-klassi viina Roberto Cavalli Vodka. Moeikoon müüb omanimelist viina kogu maailmas, pudeli hinnaks on keskelt läbi 60 dollarit pudeli eest.

Donald Trump
Erinevalt kinnisvaramagnaat Donald Trumpi teistest edukatest ärialgatustest ei võtnud tema viinabränd, Trump Super Premium Vodka, vedu kohe stardist. Viin, mis toodi turule 2010. Aastal ja mida nimetati „super premium“ klassi kuuluvaks joogiks ja mille pudelis hõljusid kullalaastud, korjati turult üsna kohe, kuna ei vastanud nõudlusele.