The Suni teatel on menufilm juba andnud Inglismaa turismile samasuguse tõuke kui Šotimaa sai Gibsoni 1995. aasta linateosest “Braveheart”.

Suurbritannia lõunaosas asuvatest viljasõõridest inspireeritud film räägib sellest, et tulnukad edastavad selliste vilja sisse jäetud märkidega sõnumeid.

Gibson kehastab põllumeest Graham Hessi, kes peab esialgu vilja sisse tehtud märki naljaks, aga siis tulevad kõikjalt maailmast teated kummaliste tulede kohta ning tundub, et Maa on langemas maaväliste olendite sissetungi ohvriks.

“Signs” tõi esimese kolme nädalaga Ühendriikides sisse 180 miljonit dollarit.

Reisifirmade teatel on ameeriklaste huvi Inglismaa vastu oluliselt kasvanud, kusjuures huviobjekt on just kuulsad viljarõngad. Inglise põllumehed loodavad, et tagasi on tulemas head 1990ndad aastad, mil põllumehed teenisid viljasõõride pealt rohkem raha kui vilja müügist.

1990. aasta suvel teenis üks põllumees Stonehenge`i lähedaste sõõride pealt 30.000 naela (750.000 krooni).