Kommenteerib Uku-Kristjan Küttis, TMW peakunstnik festivali algusest: “Festivali disain ei ole ainult plakatikujundus, vaid lahutamatu osa sellest, kuidas publik festivali tervikuna tunnetab. Iga detail, olgu see lavakujundus, pilet, käepael, auto, restorani menüü, flaier, kataloog, kaelakaart, t-särk, suveniir, veebileht, mobiilirakendus, telereklaam või Facebooki kommunikatsioon, peab töötama nagu pusletükk suuremast pildist, täites samas just sellele tükile ette nähtud funktsiooni ja olema eksimatult äratuntav ning seondatav festivaliga. Kui leiad maast vahtralehe, saad kohe aru, millise puu küljest see pärit on, isegi kui seda puud silmapiiril pole. Samamoodi peaks toimima ka hea bränd.”

TMW värvilise ja põneva uue välisilme inspiratsioon pärineb festivali põhiideest tutvustada uut muusikat ning artiste, keda pole veel ei õieti kuuldud ega nähtud ja kes on justkui põnevad ning haruldased metsas redutavad loomad.

Just seda mõtet annab edasi ka tänavuse festivali visuaalne identiteet. Kujunduse keskmes on müstiline taim, mille on maalinud noor eesti kunstnik Eleriin Ello. Lehtede tagant piiluvad välja tekstid, mis laotud värske kodumaise kirjatüübiga Baton, mille autorid on Anton Koovit ja Yassin Baggar.

Rahvusvaheline festival Tallinn Music Week toob Tallinnasse elevust ja saginat – klubide, kohvikute ja kontserdisaalide lavadele astub 227 andekat ja aktuaalset kodu- ja välismaist artisti. Juba teist aastat on programmis oma koha leidnud ka toidukultuur, muuhulgas esitletakse festivalimeeskonna lemmiksöögikohti.

Kuuenda Tallinn Music Weeki esitleja on Nordea pank. Festival toimub üle Tallinn linna – õhtused kontserdid klubides ja kontserdisaalides, päevased Linnalava programmi kontserdid kohvikutes, galeriides, raamatu- ja plaadipoodides ning teiestes ebatraditsioonilistes paikades.

Festivalipassid ja kontsertide piletid on müügil Piletilevis, passid hinnaga 45€ (alates 24. märtsist 55€) ja piletid 4 – 10€.