Piletilevi Groupi partneri ja juhatuse esimehe Sven Nuutmanni sõnul ei ole ettevõte oma 25 tegutsemisaasta jooksul ühes kuus kunagi teinud sellist käivet nagu novembris, kui pileteid müüdi 14,4 miljoni euro eest. Näiteks võrreldes koroonakriisi-eelse 2019. aasta novembriga kasvas käive koguni 28,7 protsenti.

Mahu kasvu vedasid müüdud piletite keskmine hind ning hooga taastuv Eesti portaali piletilevi.ee ja Leedu keskkonna bilietai.lt müük. Kokku väljastas tarkvaraplatvorm novembris 677 000 piletit ning ainuüksi Eestis müüdi pääsmeid 3482 üritusele. Piletilevi.ee kogus novembris 907 000 külastust ja 326 000 lehesisest ürituse otsingut.

„Kui meediast oleme saanud pidevalt lugeda negatiivset prognoosi tuleviku osas, siis tegelikult on ürituste korraldajad planeerinud 2023. aastaks väga erinevaid artiste ja põnevaid üritusi. Viimase seitsme kuu trend näitab selgelt ka külastajate valmisolekut osta üritustele pileteid üha enam ja pikemalt ette,“ rääkis Nuutmann.

Piletilevi müügidirektori Rivo Põldoja sõnul on Piletilevis Eestis igal ajahetkel müügis pileteid üle 2000-le erinevale üritusele.