Õhtu meeleolu aitas luua Utopia Entertainment’i tantsuagentuur, kelle looming sündis koostöös videokunstnik Alyona Movko-Mägi ja koreograaf Ingmar Jõelaga. Külalistele pakkusid turgutust Peeter Piheli eksklusiivselt selleks õhtuks loodud gurmee maitsekombinatsioonid, mille loomeprotsessi oli samuti tehisaru kaasatud. Üritus tipnes Kitty Florentine’i performance’iga, kelle eksperimentaalne helimaastik pani publiku hoogsalt kaasa elama. Lisaks said külalised osa Fotografiska AI-teemalise näituse avamisest, mis on ajas muutuv vastavalt külaliste sisendile, mis soove nad tehisaruga jagavad.

Kaubamaja moesõul astusid modellidena ülesse ka Saara Pius, Ingrid Margus ja Kaisa Selde. Kaubamaja ja Fotografiska koostööna sündis Kaubamaja kevadine moekampaania, mis on esimene tehisintellektiga loodud kampaania Eestis.