Kogu selle aja jooksul on pidevalt vaja sõita autoga. Ja sõidamegi. Muidugi saab enamik meist nendes tingimustes hakkama nii esiveoliste kui tagaveoliste autodega. Aga oleme siiski vähem või rohkem mures, sest alati on võimalus kinni jääda. Alati on võimalus kuhugi põllule või lumekuhja libiseda. Ja seda ei taha keegi.

Nelikveoline ei ole Eesti tingimustes mingi luksus ega liialdamine.

Siin tuleb mängu nelikveoline auto. Täpsustame – jutt on Nissan X-Traili täiesti uuest mudelipõlvkonnast ja selle uut tüüpi nelikveost. Nelikveoline ei ole Eesti tingimustes mingi luksus ega liialdamine. See on lihtsalt terve mõistus, mis ütleb, et kui tahad lumes ja jääs muretult kohale jõuda, sõida nelikveolisega. Nii et nelikvedu on vana ja ammutuntud idee.

e-4ORCE nelikveo reaktsioonikiirus suudab paljusid libisemisprobleeme ennetada.

Nissan otsustas seda edasi arendada elektrilisse kaasaega paremini sobivaks. Nissani e-4ORCE nelikveosüsteemi teeb eriliseks see, et autot veab edasi ainult elektrimootor. Tegelikult, täpsemalt, kaks elektrimootorit. Üks mootor esirataste ja teine mootor tagarataste jaoks. Eraldi reageerivad mootorid suudavad palju täpsemalt koordineerida rataste tööd libisemisolukordades. Lisaks on see süsteem oma reaktsioonides umbes 10 000 korda kiirem kui traditsiooniline nelikveosüsteem. Iga ratta pidurdamist juhib süsteem eraldi, nii et auto on eriti täpne ja tundlik muutuvates teeoludes. Kui teega haakumises peaks toimuma mingi ootamatus, on iga sekundimurdosa kriitilise tähtsusega. e-4ORCE nelikveo reaktsioonikiirus suudab paljusid libisemisprobleeme ennetada ja juht võibolla isegi ei märka, et miski hakkas just juhtuma.

Iga ratta pidurdamist juhib süsteem eraldi, nii et auto on eriti täpne ja tundlik muutuvates teeoludes.

Aga kas suvel on vaja nelikvedu? Jah, ka suvel on vaja nelikvedu. Inimene ei veeda oma suve linnatänavatel. Tahaks sõita maale, tahaks matkata. Tahaks minna rändama kaugetesse mägedesse. Kõigil neil juhtudel annab Nissani e-4ORCE nelikvedu teile millegi, mida ei saa kaaluga mõõta – kindlustunde.

Ja nüüd räägime matkamisest. Kui te plaanite eksootilist sõidu kuhugi, kus on kõrged mäed, siis on enam kui kindel, et lõpuks leiate te ennast mägiteelt, kus võivad olla samasugused jäised ja libedad olud, nagu Eesti teedel. Tõsi, te olete selleks palju paremini valmis kui sooja kliima inimesed, aga matk ei ole ralli. Te tahate puhata. Ja siin teeb Nissan X-Traili e-4ORCE nelikvedu ära kogu töö, mida teil puhkamiseks vaja on.

Te ei pea tegelema küsimusega, kuidas auto nüüd keerulistes oludes teel püsib. Ta püsib ise, sest e-4ORCE nelikvedu oskab seda paremini, kui ükski teine nelikvedu kunagi varem osanud on. Seda süsteemi on testitud kõrgel Andorra mägedes, Circuit Andorra jäisel ringrajal. e-4ORCE õigustas ennast seal täielikult. Nii et sõitke ja nautige.

Nissan X-Traili e-4ORCE nelikvedu testiti Circuit Andorra jäisel ringrajal ja see õigustas ennast seal täielikult.

Muidugi ei tähenda see, et uputage nüüd auto muretult peegliteni mudasse ja las siis e-4ORCE nelikvedu toob teid sealt välja. Offroadi jaoks on siiski spetsiaalsed offroadi-autod. Aga ka tavalisel talvisel või porisel teel tuleb ette piisavalt keerulisi olukordi. Kindlasti te oskate sõita. Aga tähtis on üleüldine ohutus. e-4ORCE muudab iga sõidu ohutumaks.

Oluline on suurendada ohutu kohalejõudmise tõenäosust, sõltumata sellest, millised tingimused on teel.

Valdav enamik juhtidest sõidab selleks, et minna pere juurde, koju, tööle, väljasõidule, kuhugi ilusasse kohta. Need sõidud ei ole sõiduoskuste testimiseks. Oluline on suurendada ohutu kohalejõudmise tõenäosust, sõltumata sellest, millised tingimused on teel. Ja selles osas annab e-4ORCE nelikvedu kõigile juhtidele täiesti uue sõidutunde.

Ja veel üks oluline asi. e-4ORCE süsteem sobib kokku Nissani kõigi elektriliste jõuseadmetega, mis tähendab, et kui te harjute selle nelikveo eelistega ära, siis mudeliuuendused ei tekita vajadust sellest loobuda – see süsteem jääb Nissani autodes tööle pikaks ajaks.

e-4ORCE süsteem sobib kokku Nissani kõigi elektriliste jõuseadmetega.

Jaga
Kommentaarid