Kas ERR on läinud oma töötajate hobide ja eraprojektide promomisega liiale? ERR: töökoht eelist ei anna
(12)Viimastel päevadel on sotsiaalmeedias tekitanud poleemikat oma töötajate eraprojektide reklaamimine ERRi eetris. Tundub, justkui peaks tervet Eesti rahvast huvitama, millega rahvusringhäälingus töötavad eetrinäod oma vabal ajal tegelevad.
On arusaadav, et ERRi kanalites tegeletakse omasaadete ristturundusega ning ühel hetkel saavad ka ETV saadetes otsa uued tuntud näod, keda oma diivanile intervjuuks kutsuda. Tundub niigi, et nii „Ringvaate“ eetris kui ka erakanalites käivad nädalast nädalasse läbi täpselt samad kuulsused, kellest on pigistatud välja iga viimnegi infokild.
Siiski tekitab küsimusi see, kui palju peaksid eetriaega saama ERRi eetrinägude eraprojektid. Peaks ju rahvusringhääling püsima ideaalis reklaamivaba ning sotsiaalmeediaski on tekkinud diskussioon selle kohta, et kui eetiline on maksumaksjate raha kasutamine omatöötajate hobide reklaamimiseks.