On arusaadav, et ERRi kanalites tegeletakse omasaadete ristturundusega ning ühel hetkel saavad ka ETV saadetes otsa uued tuntud näod, keda oma diivanile intervjuuks kutsuda. Tundub niigi, et nii „Ringvaate“ eetris kui ka erakanalites käivad nädalast nädalasse läbi täpselt samad kuulsused, kellest on pigistatud välja iga viimnegi infokild.

Siiski tekitab küsimusi see, kui palju peaksid eetriaega saama ERRi eetrinägude eraprojektid. Peaks ju rahvusringhääling püsima ideaalis reklaamivaba ning sotsiaalmeediaski on tekkinud diskussioon selle kohta, et kui eetiline on maksumaksjate raha kasutamine omatöötajate hobide reklaamimiseks.

ERR väidab Kroonikale antud kommentaaris, et töökoht nende majas eelistust ei anna, kuid järgnevad näited käivad suhteliselt tundmatute muusikaliste projektide kohta, mis arvatavasti ilma teatud tutvusteta poleks rahvusringhäälingu eetris nii palju kõlapinda leidnud.