„Barbie“ film teenis USAs 526,3 miljonit dollarit tulu ja ülemaailmselt 1,18 miljardit dollarit tulu. See summa peaks jätkuvalt tõusma, sest „Barbie“ film on endiselt kassatabelite tipus.

„Barbiest“ on saanud Warner Brosi ajaloo teine enim tulu teeninud film. Esimesel kohal on jätkuvalt „Harry Potter ja surma vägised“. „Barbie“ on ka kõigi aegade kõige rohkem tulu teeninud film, mis on valminud naisrežissööri käe all.

Populaarne Barbie

Populaarne nukuke Barbie jõudis esimest korda avalikkuse ette 9. märtsil 1959 New Yorgis mänguasjade messil. Oma nime sai ta mänguasjade tootja Mattel asutajate Ruth ja Elliott Handleri tütre Barbara järgi. Tema eeskujuks oli Saksamaal juba tuntuks saanud modellilaadne nukk Lilli.

Barbie oli täiskasvanud naise vormidega supeltrikoos pikajalgne nukk, kellele hakati järjest juurde tootma garderoobi ja aksessuaare, hiljem ka kõike muud mööblist majadeni. Ilmus ka sõber Ken, kes sai nime Ruthi ja Elliotti poja Kennethi järgi. Hiljem lisandus veel terve hulk sõbrannasid ja sõpru. Aastate jooksul kasvas välja terve Barbieland.

1960. aastate teisel poolel hakati Barbiesid pakkima teatavat tooni roosast kartongist karpidesse, sealt ka see tänapäeval tuntud Barbie-roosa.

Aastal 1945 garaažis alustanud väike töökoda Mattel on tänaseks kasvanud maailma suuruselt teiseks mänguasjade tootjaks Lego järel. Headel päevadel olevat maailmas müüdud kolm Barbie-nukku sekundis. Viimasel ajal on uued nutimänguasjad kahandanud Barbie populaarsust. Arvatakse ka, et Mattel on filmiga „Barbie“ korraldanud varjatult kalli ülemaailmse reklaamikampaania.