FOTOD | Stockmann esitles sügistalvist moodi. Vaata, millised värvikad staarid kohale tulid!
(5)
14. septembril toimus Stockmanni parkimismaja P6 tasandil uue sügistalvise hooaja moesõu. Moesõule olid kutsutud Stockmanni kliendid, ajakirjanikud ja koostööpartnerid. Üritust sai samal ajal jälgida otseülekandena stockmann.ee lehel, kus oli võimalik moesõul näidatud tooteid endale ka kohe e-poes ostukorvi lisada.
Tänavu 30-aastaseks saanud Stockmann esitles sõul sügistalviseid moetrende. Sel hooajal on moe märksõnadeks taas kvaliteet ja mugavus. Üheks suureks naistemoe lemmikuks on pehmetes ja maalähedastes toonides luksuslikust villa- ja kašmiirisegust või tepitud kangast talvine trentšmantel. Tepitud kangast vestid sobivad külmal ajal kandmiseks jope või mantli all ning on stiilseks valikuks ka siseriietuses. Sule- ja tepitud joped on lõigetelt pigem maksimalistlikud ja neid on hea kombineerida erksavärviliste mütside-sallide ning efektsete poolsaabastega. Uuena leiab sel sügisel naistemoest hooajatutes trükimustrites kaheosalisi komplekte ja pükskostüümide kõrval teevad ilma ka seeliku ja jakiga kostüümid. Aegumatu garderoobi vundamendiks on neutraalsetes ja pehmetes toonides rõivaesemed, mida on hea omavahel kombineerida. Värvidest pakuvad mustale modernset alternatiivi sügavsinised toonid ja silmapaistva comebacki teeb sel hooajal punane värv. Punaste toonide spekter on lai ja julgemad kandjad saavadki riietada end üleni punasesse või mängida punase eri nüanssidega.
Meestemoes domineerivad kangastes looduslikud värvipaletid, näiteks pruuni ja safrankollase eri toonid. Sel sügisel tasub investeerida viimistletud detailidega kvaliteetsesse klassikalisesse mantlisse ning mugavatesse ja praktilistesse igapäevarõivastesse, mida on hea omavahel kombineerida. Ilma teevad tviidkangad ja ruudulised mustrid. Multifunktsionaalsed särkjakid ja varsity-stiilis joped tüürivad sel sügisel meestemoe laineharjal ja pakuvad klassikale põnevat kontrasti.
Teadlikud valikud
Teadlikud tarbijad hindavad kvaliteetset disaini ja vastupidavaid materjale. „Stockmanni rõivaste valikul on alati olnud alustaladeks kvaliteetne disain ja materjalid. Hooaja trendiesemetele lisaks pakume oma valikus alati rõivaid, mis on ajatu garderoobi nurgakivideks ja kestavad ühest hooajast teise,“ kommenteerib Stockmanni naiste ja meeste moe kategooria müügijuht Mari Värton.
„Tarbijad ootavad tooteid, mis peaksid vastu pikka aega ja säilitaksid oma väärtuse ka järelturul. See peegeldubki kvaliteetsete materjalide, nutikate detailide ja toodete vastupidavusse panustamise näol ka meie käesoleva sügise ja talve kollektsioonides,“ lisab Stockmanni direktor Marge Türner.
Ajatult stiilne
Vahetult pärast taasiseseisvumist asutatud Stockmann oli esimene, kes lääne moe riiki tõi.
„1993. aastal avas Stockmann Viru hotelli kõrval kaupluse, mis kasvas aastatega kõikehõlmavaks kaubamajaks. Meie pood oli koht, kust sai maailmamoe viimaste trendide järgi riideid hankida. Meie kaubamaja oli – ja on siiani – koht, kus klienditeenindajad oskasid anda personaalset nõu vastutustundlike, stiilsete ja kliendile sobivate valikute tegemisel. Meie professionaalid on aja jooksul kujundanud Eesti stiili enesekindlaks, rikkalikuks ja värvikaks,“ ütleb kaubamaja direktor Marge Türner.
Stockmanni kaubamaja on juba 30 aastat elanud tugevalt aja vaimus ning püsinud püsiklientide südames, investeerides tasemel kliendikogemusse.
„Kindlasti pole vaja tõestada, kui tohutult on meie ühiskond ja globaalne keskkond meie ajaloo jooksul muutunud. Ainult muutused on püsivad ja seetõttu on sama oluline püsida meie lojaalsete püsiklientide südames, kui ka mõista, millist eri kanaliteülest kliendikogemust soovivad noored, elamusi väärtustav uus põlvkond,“ lisab Marge Türner.
Isiklike kohtumiste väärtus on mõõtmatu.
Stockmann ei eksisteeriks ilma oma töötajate ja lojaalsete klientideta. Enam kui 160-aastase ajalooga Soome kaubamajafirma asutaja G.F. Stockmann panustas oma visioonis isiklikule teeninduskogemusele juba 1860. aastatel. „Meie olemasolu vundament on Stockmanni inimesed, kes on oma ala professionaalid ja suhtuvad oma töösse kirglikult. Ilma nendeta poleks meil ka oma püsikliente, kes loovad tugeva aluse ka meie äri tulevikule. Silmast silma kohtumised mängivad inimeste igapäevaelus ja elus endiselt olulist rolli. Klienditeenindustöö juures on paeluv see, et saame iga päev anda klientidele põhjust meid külastada. Nii on see ka sel sügisel, mil tahame uue hooaja saabudes taas seda vau-tunnet pakkuda,“ räägib Türner.