Duo Media juht Jüri Pihel: suvel võitsime ETVd parematel päevadel igast asendist
(9)Kanal 2 ja laiemalt Duo Media juht Jüri Pihel andis Maalehele pikema intervjuu, kus räägib televisiooni tulevikust ja Duo Meedia numbritest.
Eelmise nädala teleedetabelis võttis esikoha „Pealtnägija“, mida vaatas 154 000 silmapaari. Teisele kohale jõudis „Aktuaalne kaamera“, mis kogus 150 000 vaatajat. Kolmandalt ja neljandalt kohalt leiab Kanal 2 saated. Telekanali pühapäevane suurim saade „Ma näen su häält“ kogus 148 000 vaatajat, mälumängu „Kuldvillak“ vaatas 131 000 silmapaari.
Kui Jüri Pihelalt küsida ETV ja Kanal 2 rivaalitsemise kohta, siis selle peale ütleb Pihel, et ega nad palju ETV-le alla ei jää. „Suvel võitsime teda parematel päevadel igast asendist.“
Samuti avaldas Pihel arvamust üleüldiselt tele-top'i tulemustest. „See on saladus, millest tuleb kindlasti rääkida! Tele-top'il pole suuremat tähtsust ei ärilises mõttes ega ka kanali mõjukuse seisukohalt, kuigi jah, mul on hea meel, et see on olemas. See annab põhjuse televisioonist rääkida, mis on äärmiselt hea!“
„Esimene saladus on juba kas või see, et näiteks ETV-l ei ole reklaamipause, aga meil on ja need ei saavuta ju kunagi sama kõrget vaadatavust kui saade ise,“ lausub Pihel. „Siiski oleme oma saadetega top'i jõudnud, eelmisel nädalal vaatasid näiteks kõik nagu üks mees „Ma näen su häält“.“