Suur muusikalahing koosneb mitmest voorust, kus artistidel tuleb oma esinemisega anda endast maksimum, et publik pöördesse tuua ja võidutiitel kindlustada. Ainult kõige leidlikum ja meelelahutuslikum esineja võidab.

SOOJENDUS

Et Red Bull Soundclash ikka edukalt läheks, tuleb end laval esmalt soojaks teha. Ürituse ja rahva käima tõmbamiseks esitavad artistid mõned oma tuntumad palad. See on sissejuhatus ülejäänud kontserdiks.

COVER

Kaks artisti. Üks ja sama laul. Unikaalsus võidab. Just see on avavooru peamine eesmärk. Kuna varem on esimeses raundis esitatud nii Rihanna loo „Man Down“ rokkversiooni ja Nena pala „99 Red Balloons“ räpiversiooni, tuleb artistidel leidlikus proovile panna.

Gameboy Tetris ja NOËP võtavad juba homme Red Bull Soundclashil mõõtu

TAKEOVER

Trumpa originaal üle! Artistidel on harukordne võimalus esitada oma duellipartneri loomingut paremini, kui see algselt kõlas. Teises voorus esitavad artistid oma versioon mõnest konkurendi repertuaari kuuluvast loost. Üks pool alustab ja poole peal võtab vastane oma stiilis loo üle.

CLASH

Väike vimka käib asja juurde ehk kumbki artist esitab kolm enda loomingusse kuuluvat lugu tavapäraselt erinevalt. Oodata võib kõike alates reggaest funkini ja kantrist elektroonilise muusikani, sest võistlejad viivad oma suurimat hitid tundmatusse vette.

WILDCARD

Voor, kus võistlus läheb tõeliselt metsikuks. Artistid võistlevad suurimate detsibellide pärast, pannes lauale kõik kaardid, sealhulgas mõned väga erilised külalisesinejad. See annab võimaluse lõpetada sõu tõelise pauguga.

FINAAL

Nüüd on asi publiku kätes. Aplaus paneb tõe paika ja kõige suurema muusikalise mitmekülgsuse, sõuelemendi ja leidlikkusega esineja kroonitakse meistriks.

Viimased piletid Red Bull Soundclashile on saadaval Piletitaskus.