Telekanali Facebooki postitusele lisatud ankeedi järgi selgub, et tegemist on Ameerika Ühendriikides ülipopulaarse telesaate „Let’s Make a Deal“ kodumaise versiooniga, mis jõuab esmakordselt Põhja-Euroopas teleekraanidele ja alustab oma debüüti Eestiga. „Saates osalemiseks pole vaja suuri teadmisi või füüsilisi oskusi, vaid lihtsalt mänguõnne!“ teatakse ankeedis. Huvilistel on võimalik end kirja panna 27. novembrini.

Duo Media Networksi, mille alla Kanal 2 kuulub, kommunikatsioonijuht Mari-Liis Veskus selgitas uue saate olemust lähemalt ja avaldas, kuidas sündis telekanalil otsus uus telesaade vaatajate ette tuua. „Kanal 2 jälgib pidevalt telemaailma trende. Nii oli ka selle saatega. Tegemist on juba 1963. aastal loodud väga populaarseks saanud telemänguga „Let’s Make a Deal“, mis hetkel teeb kogu Euroopas suure hooga comebacki. Kanal 2 otsustas aastalõpuks selle tõelise telemängu klassika televisiooni algusaastatest taaselustada ja tuua ka meie vaatajateni,“ sõnas Veskus.