Tegemist oli Miamis disainile pühendatud piirkonnas asuva Cafe Dioriga, mille nimi juba viitab sellele, et tegemist on maailmakuulsa moebrändi juurde kuuluva kohvikuga. Vaatamata sellele, et tegemist on keskmisest kallima söögikohaga, ei saa kunded niisama lauda istuda, vaid Sibulat ootas ees ka järjekord. „Me pidime seisma rivis natuke aega, et panna kirja oma nimi, sest ooteaeg oli sel hetkel umbes 30 minutit või tund aega,“ kirjeldas eestlanna protsessi, kuid tõdes, et olukord polnud ebameeldiv, sest nad kulutasid selle aja poodeldes.

Paljudes riikides ringi reisinud Sibul tõdes oma järgmistes Instagrami storydes, et kui ta tavaliselt hindadest ei räägi, siis Diori kohviku puhul tuleb seda teha. „See kohvi näeb küll ilus välja, aga...“ kirjutas ta ühe postituse juurde ning lasi oma jälgijatel arvata, et palju antud jook maksma läks. Selgus, et ühe tavalise kohvi eest tuleb seal asutuses välja käia 19 USA dollarit ehk umbes 17 eurot.