2019. aastal, kui Meghan Markle oli veel kuningliku perekonna täieõiguslik liige ja täitis oma kuninglikke kohustusi, oli ta saanud ühelt teemandibrändilt kingituse. Kimai-nimeline ettevõte oli talle saatnud kingiks ligi 2300-eurosed kõrvarõngad. Meghan oli pannud need mõnda aega hiljem kõrva, kui käis Londonis heategevusorganisatsiooni Smart Works peakontoris.

Kõrvarõngaid puudutav vahejuhtum tuli avalikuks ühes Briti telesaates, kus Kimai ettevõtte asutajad rääkisid, et Sussexi hertsoginna on nende ehteid kandnud. Telesaates „Dragons’ Den“, mis sarnaneb pisut „Ajujahiga“, soovisid asutajad Sidney Neuhaus ja Jessica Warch saada ettevõtjatelt 250 000 naela suurust investeeringut. Samuti rääkisid nad, et Meghani otsus kanda nende ehteid kõigest kaks kuud pärast seda, kui nad turule tulid, oli nende ärile kasuks tulnud. „Me alustasime ilma investeeringuta ja kõigest kaks kuud hiljem saime Meghan Markle’i meie ehteid kandma. See aitas märkimisväärselt meie tulusid kasvatada,“ rääkisid nad telesaates.