„Konkursi üldvõitja Weekend paistab tagasiside põhjal silma oma püsiva kasutajamugavusega – tarbijale läheb korda, et võib näiteks kuni viis toodet midagi ette maksmata koju proovimiseks tellida. Tarbijale läheb korda kiire tarne ja kõik uuendused, mis teevad ostukogemuse mugavaks,“ kommenteeris konkursi korraldaja Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät.

„Esikoha pälvinud Weekend sai 1554 häält, mis on koguni kaks korda rohkem kui pingereas järgmiseks tulnul.“

Iga inimene sai hääle anda vaid korra ning otsustada, millise parameetri alusel langetab valiku – kas näiteks klienditeeninduse, ostukorvi selguse, otsimootori toimivuse, kiire tarne, soodsate hindade, meeldiva disaini, tagastusprotsessi lihtsuse või millegi muu järgi. „Kutsusime hääletamisel kuulama oma sisetunnet ja lähtuma sellest, kas mõni e-pood toimetab erakordselt kiirelt, on meeldiva teeninduse, kasutajamugavuse, vastutulelikkuse, heade hindade või klienditeenindusega,“ lisas Väät. Võitjad valiti 13 eri kategoorias ja kuulutati eile õhtul välja e-kaubanduse suurejoonelisel galal.

Weekend põhineb kodumaisel kapitalil, kuid tegutseb üle Baltikumi ja on näiteks üks suuremaid jalatsite müüjaid.

Eesti E-kaubanduse Liit korraldas koostöös Delfiga rahva lemmik e-poe valimist juba neljandat korda. Seekordsel konkursil osales üle 150 e-poe. Konkursi erilehte külastas rohkem kui 32 000 inimest, kellest hääletusel osales ligi 10 000 inimest.

E-kaubandus moodustab jaekaubanduse kogumahust juba ligi 25%. Eelmisel aastal tellisid eestlased ettevõtetest pakiautomaatidesse 14,3 miljonit pakki, mis on ligi kaks miljonit pakki ehk 15,5% rohkem kui aasta varem.

Eesti E-kaubanduse Liit on katusorganisatsioon, kuhu kuulub üle 500 ettevõtte. Muuhulgas väljastab liit turvalise ostukoha usaldusmärgist ja korraldab veebipoodide ühiskampaaniat E-smaspäev.