Owens andis hiljuti i-D ajakirjale intervjuu, kus rääkis, et avastas Cashi Instagrami kaudu. „Mulle meeldib ta muusika. Tema muusikas on just see tümpsuv agressiivsus, mida alati taga igatsen. Tema lugu „Pussy Money Weed“, on lihtsalt imeline. Küsisin temalt, kas tohiksin seda oma moesõu tarbeks remiksida,“ räägib Owens, et see osutus üheks parimaks remiksiks, mida ta kunagi teinud on.

Owens on Cashi loomingut ka varem kiitnud. 2018. aasta novembris sõnas Owens Daze Digitalile, et Tommy muusika on intiimne, toores, moderne ja imelik. „Ma soovin, et ma oleks tema,“ ütles Owens toona.

Owensi ja Cashi esimene koostöö leidis aset 2018. aastal, mil moedisainer esitles oma uut kollektsiooni. Taustamuusikana kõlas Cashi looming. Cashi seotus moeetendusega ei lõppenud seal – peale selle sammus räppar moelaval ka ise.

2019. aasta maikuus avati Kumu kunstimuuseumis Cashi ja Owensi loomingut siduv näitus „Süütud ja neetud“, mille raames eksponeeriti nii mõlema autori soolopraktikat kui ka koostöös valminud teoseid.

Cashi ja Owensit seob huvi visuaalkultuuris ringlevat veidrate, marginaalsete või piire ületavate teemade vastu. Mõlema autori loomingut iseloomustab julge ümberkäimine inimkehaga, teadlik fetišikultuuriga mängimine ja mittebinaarne soorepresentatsioon. Cashi nägemus väljendub jõulises ja ootamatus, mitmevärviliselt teostatud pildikeeles. Sarnaste teemadega töötav Owens on tuntud oma valdavalt monokroomse ja minimalistliku käekirja järgi, mis avaldub lisaks rõivastele ka mööblidisainis ja aksessuaarides.