Avatseremoonia osaks oli juba traditsiooniks saanud türkiissinise vaiba üritus, kus kõik eurolaulikud rahvusvahelisele meediale intervjuusid jagavad. Põhjus, miks Eurovisioni avatseremooniale eelnev vaip on juba mitmendat järjestikust aastat türkiissinine, on lihtne – lauluvõistluse suursponsoriks on ilutoodete firma Moroccanoil, mille tunnusvärviks on just silmatorkav türkiissinine. Uhket sündmust kanti fännidele üle Eurovisioni ametliku YouTube’i kanali kaudu. Sel aastal oli asi korraldatud selliselt, et esmalt rääkisid eurolaulikud paar sõna siseruumides õhtujuhtidega ning suundusid seejärel õue välisajakirjanikele intervjuusid andma.

Kui tavaliselt on türkiissinine vaip olnud fännide jaoks uhke ja suurejooneline sündmus, millest ei taheta ilma jääda, siis seekord valmistas see neile sügavat pettumust. Oma pahameelt elati välja sotsiaalmeedias, kuhu postitati mitmeid videoid ja naljapilte sellest, kuidas seekordne Eurovisioni türkiissinise vaiba üritus oli äärmiselt igav ja üksluine olnud. „See türkiissinine vaip on kõige hullem, mis meile on üle aastate näidatud. See näeb äärmiselt kohutav välja. 0 puntki sellele,“ kirjutas üks lauluvõistluse fänn X-is ja kritiseeris sellega Rootsi ringhäälingu korraldust üritusega.